Favorieten

Levering en betaling

Levertijd


Onze levertijd is momenteel:

1–3 werkdagen

Verzendmethode:

We leveren je bestelling in Nederland met PostNL en je kan zelf kiezen tussen thuislevering of levering bij een PostNL-punt. Bij thuislevering wordt er één keer geprobeerd de bestelling op het thuisadres te bezorgen. Bij afwezigheid proberen we de bestelling bij de buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Je kunt, vóór bezorging, een alternatieve bezorgvoorkeur kiezen via PostNL.

Bestellingen blijven minimaal één week liggen bij het afhaalpunt, waarna het automatisch teruggestuurd wordt naar het distributiecentrum.

De totale bezorgkosten hangen af van het totaalgewicht van de bestelling. 

Leveringswijze Prijs (per 20 kg) Gratis bezorglimiet
PostNL standaard thuisbezorging €2,90 Gratis voor bestellingen vanaf €39,-
PostNL afhaalpunt bezorging €2,90 Gratis voor bestellingen vanaf €39,-
PostNL B2B bezorging €29,90 per 500kg Niet van toepassin

Wil je gebruik maken van de pallet levering? Kijk dan hier voor meer informatie.



Volg je bestelling

Wil je weten waar je Foodello-pakket zich momenteel bevindt?

Je kunt je bestelling volgen via de Track & Trace van PostNL. Daarvoor heb je je postcode en de track & trace-code nodig die je in de verzendbevestiging ontvangen hebt. Je ontvangt de verzendbevestiging per e-mail wanneer het pakket ons magazijn heeft verlaten en aan de vervoerder is meegegeven. De e-mail wordt verzonden met de titel: "Uw bestelling is verzonden.".

De traceercode is een lange nummer- en lettercombinatie en begint met 3S. De traceerpagina van PostNL vind je via deze link.

Wat te doen, indien de bezorging niet vordert?

Lijkt het dat de bezorging van je bestelling lang duurt en voor meerdere dagen niet vordert in de Track & Trace? Neem dan direct contact op met de klantenservice van PostNL zodat zij kunnen achterhalen waar je pakket zich bevindt. Je kunt uiteraard ook contact opnemen via e-mail (klantenservice@foodello.be) of de chat rechts onderaan deze pagina.



Betaalmethoden


Je Foodello-bestelling kun je altijd veilig betalen ongeacht de betaalmethode. De betaling gebeurt altijd via Klarna Checkout. De betaalmethode wordt gekozen vóór de bevestiging van je bestelling.

Je kunt uit de volgende betaalopties kiezen:

• Bancontact op het moment van bestelling
• Klarna-factuur per e-mail: 30 dagen betalingstijd zonder bijkomende kosten
• Bank- of creditcardbetaling (Visa & Mastercard) op het moment van de bestelling
• Automatische incasso

De factuur krijg je in je e-mail binnen een aantal werkdagen na je bestelling